TV marketing i oglašavanje

MARKETING i TV OGLAŠAVANJE 

Prema našem programu komunikacije s kupcima u okviru Održivog razvoja, nudimo našim klijentima moderne solucije oglašavanja i marketinga.

Oglašavanje (engl. advertising) je model komunikacije u marketingu koji postoji s razlogom informiranja, obavještavanja kroz pobuđivanje emocija kod potencijalnih kupaca o proizvodima ili uslugama iz ponude oglašivača – tvrtke koja je naručila oglas (engl. ad) tj. reklamu.

Iza svakog uspješnog poslovnog poteza stoji čvrst projekt marketinga. Tvrtka koja nudi svoj proizvode ili usluge, mora ih prezentirati kupcima i klijentima u najboljem mogućem svijetlu i s mnogo pozitivnih informacija i inovativnih načina informiranja. Tvrtka LifeLock Vam nudi upravo takav način reklamiranja i oglašavanja.

Nudimo Vam oglašavanja putem sredstva oglašavanja:

  1. TV program
  2. radio
  3. film
  4. časopis, magazin
  5. novina, dnevni tisak
  6. internet, web, e-mail
  7. mobitel – mobilno oglašavanje
  8. konferencija
  9. sajam
  10. (jumbo) plakati, oglašavanje na zgradama
  11. ljudi-oglasi (ljudi koji hodaju i nose oglasne površine)
    • prijevozna sredstva
    • tramvaj
    • automobil
    • taxi
    • autobus
  12. oglasnik

TV OGLAŠAVANJE

Prednost TV oglašavanja je što prilikom objave TV spota, Vaša reklama dominira velikim ekranom gdje nema konkurencije. Prema našim istraživanjima, većina ljudi i danas najveći dio slobodnog vremena provodi ispred malih ekrana, a ne na internetu.
Zbog navedenih činjenica, garantiramo Vam da ćete oglašavanjem na tv mrežama putem LifeLock programa omogućiti televizijskim oglašivačima precizno ciljanje i dosezanje do kupaca.

Kontaktirajte nas za TV oglašavanje bez obzira na visinu Vašeg budžeta i ciljeve marketinške kampanje, a tim naših marketinških stručnjaka će izabrati najoptimalnije mogućnosti televizijskog oglašavanja i osigurati slanje poruke Vašim potencijalnim i postojećim korisnicima.

Svaka trgovina, proizvodnja i općenito svako poslovanje bi trebalo uključiti oglašavanje na televiziji u svoj markerting plan. Odrasla osoba u Hrvatskoj provodi prred TV-om više vremena nego pred bilo kojim drugim medijom. Uz naše ciljanje interesnih skupina LifeLock razvija plan oglašavanja koji će odgovarati vašoj poslovnoj strategiji i dovesti vam nove kupce.

LifeLock Vam nudi detaljnu analizu tržišta i gledanosti, planiranja, analize troškova i analize gledanosti. Obratite nam se s povjerenjem.